Van Gölü Ekspresi'ne yoğun ilgi

Ankara-Tatvan seferini yapan ve haftanın 4 günü hizmet veren Van Gölü Ekspresi, her kesim tarafından tercih edilmeye başlandı.

Haberler 14.07.2018 - 10:03 Son Güncelleme : 01.01.0001 - 00:00

Muta PKK örgütüne yönelik yaplan baarl operasyonlarn ardndan tren seferlerine olan ilgi her geçen gün artyor. Hem ekonomik hem de güvenli olduu için tercih edilen Van Gölü Ekspresi; sporcu, örenci, yal ve hasta gibi her kesimin tercihi haline geldi. Trenle yaplan yolculukta esiz doa manzaras seyreden yolcular, trenle yolculuun hem ekonomik hem de güvenli olduunu ifade ettiler.

Tren ile Ankaraya seyahat eden sporcu idarecisi Faysal çavu, trenin çok ekonomik ve güvenli olduunu söyledi. Treni harcrahtan dolay tercih ettiklerini söyleyen çavu, Spor kafilesi banda idareci olarak Ankaraya 19 ya alt Türkiye Badminton ampiyonasna 6 sporcuyla gidiyoruz. Treni tercih etmemizin sebebi uçaktan ve otobüsten daha güvenilir ve ekonomik olmas. Belirtilen harcrah 110 lira. Otobüs bunun çok üzerinde, uçak çok daha üzerinde. Tren ise bu harcrah karlamada bizce daha ekonomik olduu için tercih ediyoruz dedi.

Hem güvenli hem ekonomik

Daha önceleri güvenlik nedeniyle trene binmenin çok zor olduunu ifade eden Veysi Gök de, Kocaeline hastaneye gidiyorum, çocuum rahatsz. Eskiden trene binmek çok zordu. Sebebi ise güvenlik açsndan skntl durum vard. u anda tren çok güvenli. Allah devletimize zeval vermesin. Böyle bir hizmet verilmesi son derece sevindiricidir. Dün otobüs bileti sordum, 150 lira fiyat söylediler. Yine de bilet bulamadm. çocuum hasta olduu için mecbur ona iki koltuk kesecektik, tren koltuklar gibi geni olmad için. Trene ilk defa biniyorum, böyle güzel olacana inanmyordum ifadelerini kulland.

Bisikletlerin ücretsiz alnmas çok güzel bir hizmet

Bisikletlerin trene ücretsiz alnmasnn çok güzel bir hizmet olduunu ve artk Türkiyenin birçok yerine bisikletle gidebileceklerini kaydeden Yalçn ahin ise, Van Pedalör Bisiklet Grubu adna seyahate baladk. Biz Vandan seyahate balarken trenlerin bisikletin ücretsiz bir ekilde alnabildiini bilmiyorduk. çok güzel bir hizmet, çok houmuza gitti açkças. Ücretsiz bir ekilde vagonlara bindirdik. Türkiyenin her yerine artk rahatlkla bisikletle seyahat edebiliyoruz. Bisiklet grubumuzla Vandan balad Ankaraya, Mersine doru, Akdeniz, Ege turu yapacaz. Bu hizmetten çok memnunuz. nsanlarn trenle seyahat etmelerini öneriyorum. Biz doay görüyoruz. Pencereden baktmz zaman, zamann ne kadar güzel aktn fark edebiliyoruz. O anlamda çok memnunuz. Treni tercih etmemizin en önemli sebebi doay seyrediyoruz, doay yaamak istiyoruz. Bunun haricinde ekonomik. Bisikletleri parçalara ayrmamza da gerek kalmyor. Bisikletinizi otobüs firmas ya da uçakla tamak istediimiz zaman hem ek ücret ödememiz gerekir hem de bisikleti yerletirmemiz için parçalamamz gerekiyor. Bu ek bir zaman ald gibi bisikletlere de zarar veriyor. Bisiklet camias bizim ne demek istediimizi çok iyi biliyor. Bu anlamda bisikletle seyahat etmek isteyen tüm gruplara önerimiz; trenlerle seyahat etsinler. Trenle çok güzel bir ekilde seyahat edebilirsiniz. Aslnda Vanda 150 kiilik bir grubuz, ama u anda tura küçük bir grubumuz dahil oldu. Fakat 2030 kiilik turlarmz oluyor. u an için 4 kii seyahat ediyoruz diye konutu.

Bölgesel tren vatanda sevindirdi

Haftann 6 günü ElazTatvan aras sefere balayan bölgesel trenin ise çok ilerine yaradn kaydeden Asaf pekçi, Eskiden Elazda posta trenine biniyorduk, akama kadar gideceimiz bölgeye gidemiyorduk. imdi çok memnunuz. Artk herkes bölgesel trene yöneldi. Ucuzluk bakmndan tren çok ekonomik, herkes binebiliyor. Treni devaml kullanyoruz. Asmakaya köyünden sürekli olarak Elaza gidiyoruz eklinde konutu.